Aug 30, 2012

Eh??

Tiba-tiba aku rasa macam perut aku bermasalah.

7.15 am - mee goreng 1 piring
10.30 am - meehun goreng with telur mata kerbau
1.00 pm - Nasi putih with ayam goreng and kuah gulai
3.30 pm - laksa semangkuk

Yup, sememangnya aku rasa kekenyangan sepanjang hari.

Dan juga mengantuk.

Tapi...

Suddently baru tadi tersedar.

5 minit yang lalu.

Iaitu perut ini seperti sudah lapar.

Hairan......

Ajaib.....

Ingatkan dengan simpanan yang banyak tu, aku akan kenyang sehingga malam.

Rupanya....

---------------------------------------------------------------------------------------

Okey, ini cerita semalam pula.

Yang mana petang tu pergi makan di Lee Boss.

Tapi sebenarnya, sebelum tu lagi dah 3x aku makan.

7.15 am - Laksa
10.30 am - Mehun goreng with telur dadar
1.00 - Nasi putih with ayam goreng
3.30 pm - Bubur kacang hijau
6.30 pm- chicken chop, garlic bread and french fries

Tapi tak pelik.

Coz  malam tu tak lapar pon.

'????????????????????????????????????????????????????????

Owh!!!

Patut la.

Sebab semalam makan lagi at 6.30. Thats why malam tak lapar.

Tapi harini last makan 3.30 pm.

Okey, dah faham.

p/s : sorry for this unmotif entry.. haha.. :p

No comments: