Sep 1, 2012

To Someone

Masa aku mula-mula baca, rase macam, ehh, ni untuk aku ke?

Tapi rasa macam bukan juga coz sememangnya aku dah terminate facebook.

Dia kata dia kena block and unfriend.

Then????

Aku dah start confius.

Yes, memang aku terminate facebook before raya.

Sebab aku rasa tahap stalker aku ni dah teruk.

And i got news from someone yang kata you tak selesa and macam tak berapa suka diketahui mengenai life dia.

So, macam tiba-tiba aku tersedar yang apa yang aku buat ni tidak disenangi orang lain.

Then aku pon fikir macam mana nak hentikan kerja-kerja ni. Bukan bagus pon kan.

The best solution yang aku dapat jumpa time tu adalah dengan terminate facebook.

At least i will not disturb life dia dah dekat facebook.

But still, i want to be her friend. So, i send kad raya as a sign that i'm still being her friend.

I'm also went to her house thinking untuk visit raya.

Thinking that i have no other way to say that i'm still her friend. but....

Takut dia tak suka someone datang rumah dia plus i'm still wearing baju Hicom yang sungguh comot.

So, cancel. The prove, aku tahu rumah dia yang ke 5 dari tepi. And pagar warna macam gelap-gelap kot. Tak sure coz tak berani nak tengok lama-lama sebab pintu rumah dia terbuka.

To this friend, sorry if i make u piss off.

But please never say that i'm the one who break this friendship.

Aku just tak tahu macam mana nak berkawan tapi dalam masa yang sama tidak mengganggu life kau.

Even sekarang pon, i'm still reading your blog. At least tak sekerap dulu. Seminggu 2 3 kali.

Kalau dulu hari-hari.

Thats the only way so that i can get news on how ok kau dengan life kau.

Aku tahu, jauh lagi perjalanan aku untuk berhenti menjadi "investigator" ni, but i'm trying my best.

Pasal alamat rumah tu, someone pernah cakap yang engkau tanya aku mana aku dapat. And aku dah jawab yang dari laman web uni.

So, aku ingat engkau dah tahu.

By the time kau cakap selamat hari raya dekat aku melalui orang tu pon, aku rasa dah lega.

Coz kau tak marah aku.

So, tak sangka pulak jadi macam ni.

Apa pon, sorry for everything.

p/s : kan aku pernah cakap. Aku memang sensitif bab-bab kawan ni.. ^^

No comments: