Jan 19, 2011

Angin lalu bertiup kembali..

Wonder if they still remember me.

Semua orang pernah dapat hadiah kan?

Tapi agak-agak ingat lagi tak sape y memberi hadiah tu?

Tapi soalan kali ni, orang bagi hadiah tu ingat tak y diorang pernah bagi kite hadiah? hehe


ni koleksi frogy y dibela sepanjang 7 tahun. Dok dalam sangkar diorang. hehe. Tak besar-besar. 3 hadiah orang dan satu beli sendiri. Dari kiri, dari K.Farah (form 3), beli sendiri, dari Shafa - bear coklat (Cenfos IIUM) dan y paling besar tu, warna hijau pucuk pisang tu dari Manisah (form 5). Thanks untuk semua y sudi memberi hadiah. Tak tau la kenape diorang banyak bagi frog.


Yang ni pula memang saye selalu mintak. Kalau ade kawan-kawan y pergi makan angin, sile la bawak balik buah tangan. Bukan y mahal-mahal, keychain cukup~~ Buat menambah koleksi. Ada antara keycahin ni yang dah mencecah umur 10 tahun. Nak tengok, pemilik-pemilik keychain ni ingat lagi tak y diorang pernah bagi keychain-keychain ni kat saye.



Yang penting, tak kira apa pun yang orang pernah bagi. Terima dengan ikhlas dan jaga dengan baik. Kadang-kadang bukan hadiah itu yang penting tapi kenangan disebaliknya tu yang penting. Kenangan yang mana 10 tahun akan datang, dengan adanya barang-barang ni, kita boleh ingat balik dekat orang-orang yang memberi hadiah ni.

Moga-moga ukhuwah sentiasa berkekalan. ^_^

No comments: