Jun 30, 2011

Postpon Tarikh Test JPJ Motor


Alhamdulillah..

Buat maklumat hangpa-hangpa kat luaq sana, nak bagi info sikit.

Test JPJ kalau dah di booked, kite boleh postpon okey?

Tak kira la hangpa memang dah tau pasal benda ni atau pon tak tau, saye tetap nak bagitau.

Haritu, puas seharian cari maklumat, google sana sini nak tau boleh ke dak postpon test JPJ ni untuk motor.

Tapi satu jawapan pon tak jumpa. Dok la tertanya-tanya boleh ke tak sebenaqnya.

Jadi, lepas ini kalau ada sapa-sapa lagi yang tak tahu pasal benda ni, harap entry ini dapat membantu la.

Kesian kot kat saya haritu, gundah gulana berteka teki mengenai test JPJ ni.

Akibat rasa kesian kat orang lain jugak yang mungkin mengalami masalah yang sama, jadi saya pon post la entry ni. hehe

Semoga dapat membantu orang lain.

Alhamdulillah, jawapan ni saya dapat after p tanya sendiri kat Sekolah Memandu tu.

Memang tak dak masalah nak postpon tapi lagi bagus kalau bagitau sekolah tu awai-awai.

Senang sikit kerja depa.

p/s : dah setahun lebih saya ni memegang lesen L motor/ kereta yang sah. Entah bila nak jadi P.

4 comments:

~a.z.e.l.a.h.z.a.i.n.u.d.i.n~ said...

pergh! pes tyme nnmpk ko ckp kedah..haha~

miera said...

agak-agak sesuai dak? Ramai y tak tau aku ni org kedah.. :P

نورالعتيقة محمود said...

Samalah kite...

miera said...

ape y same.. hang org kedah jugak ka? hehe