Dec 3, 2012

Money Maker

Teringat balik zaman-zaman tengah giat try to learn bout internet marketing.

Google sana sini, baca ebook itu ini.

Well, aku memang seorang yang suka explore semua benda sendiri dan senyap-senyap.

Affiliate, paid survey, blog marketing, advertisement, e-book, website dan lain-lain.

Banyak baik buruk yang dah dapat. Pengalaman kata orang.

Duit habis pon salah satu.

Tapi tah kenapa, tak ada la rasa menyesal.

Maybe sebab dapat ilmu.

Even tak guna sangat buat masa sekarang, tapi sekurang-kurangnya ilmu tu aku dapat.

Dan, tak ada la tak member pulangan lansung.

Setakat seumur hidup ni, ada la dalam dekat 2 ratus lebih aku dapat dari internet. haha

At least, pernah ada hasil kan?

Cuma benda tu tak berterusan.

Aku rasa kunci kalau nak berjaya dalam pendapatan online ni, kena rajin.

Hehe. Tapi aku tak rajin.

Bila dah habis demam explore tu, terus senyap.

Tapi ada 2 lagi benda yang aku teruskan sampai sekarang.

Churp-churp dengan ipanelonline.

Tapi time-time teringat je lah. haha

Bukan konsisten hari-hari nak belek benda alah ni.

Time-time bosan.

Point aku nak cakap, kalau kita jumpa jalan yang betul untuk pendapatan online ni, memang akan mendatangkan hasil.

Tu je. hehe ^^

No comments: